torsdag 20. november 2014

Parfyme i posten

For en tid siden deltok jeg i en konkurranse på Elle.no og i dag havnet førstepremien i postkassen min. En fantastisk parfyme som i følge Elle.no er verdt kr 775,-!

Parfymenyheten NARCISO er en sensuell duft der noter fra vetiver blandes med musk. Rav gjør den mystisk, mens dens blomsterpreg fra gardenia og bulgarsk rose gjør den myk og delikat.
Resultatet blir en svært sensuell og feminin duft som ifølge designeren selv vil få menn til å snu seg etter kvinnen som bærer den.
Så nå regner jeg vel med at jeg ikke får gå i fred lenger ;) Uansett en flott premie nå som julen nærmer seg! Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal beholde den selv eller gi den bort i julegave enda. Det er jo i grunn en fantastisk julegave!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar