torsdag 20. november 2014

Ønskelisten min

Enhver konkurranseperson med respekt for seg selv har tenkt igjennom hvilke premier de aller helst ønsker å vinne. Da er det lettere å søke etter og finne konkurranser som passer til ønskene.

Nå som julekalenderseongen nærmer seg (jeg skriver mer om denne senere) kommer det til å florere med konkurranser på nettet. Det er rett og slett så mange at dersom man har fulltidsjobb og familie så rekker man ikke over alle uansett hvor gjerne man skulle gjort det. Derfor kan det være greit å sortere ut de kalenderene man faktisk vil delta på. Dette gjelder for øvrig konkurransedeltakelser ellers også.

Jeg har satt sammen min ønskeliste for premier. Hva skulle du aller helst ønsket at du vant?


På min ønskeliste finner du blant annet, varmepumpe, ferie, peis, sykkel, vinterdress til barn, dobbelt vaffeljern, tv, ipad, kjeler og Laptop :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar