fredag 31. oktober 2014

Velkommen

Velkommen til bloggen min!

Det er alltid litt skummelt å legge ut sitt første blogginnlegg. Leser noen det? Hva kommer folk til å mene om bloggen? Vel, det beste er å hoppe ut i det med begge bena.

Så, hvem er jeg? Jo jeg heter Lise, kontorrotte til daglig og ikke minst mamma til to søte små. Konemor til mannen i mitt liv er jeg også. :)

Jeg har mange hobbyer, er med barn på treninger, prøver å trene å gå tur selv, jeg strikker og ikke minst jeg deltar i konkurranser. Derav bloggnavnet - konkurransemamma.

Konkurranser? Sier du? Ja, konkurranser. Det høres kanskje litt rart ut at man har som hobby å delta i konkurranser, men tro det eller ei. Det er faktisk mange rundt i det ganske land som har akkurat denne hobbyen. Jeg tror nok det er enda flere som er nysgjerrige på hva dette faktisk er, og hvordan det foregår.

Jeg har tenkt å bruke denne bloggen til å fortelle litt om livet som konkurransedeltaker. Comping kaller de det i England, i Norge finnes det ikke noe godt ord for det foreløpig, men det kommer vel det også tenker jeg.

Jeg skal skrive litt om hva jeg vinner, konkurranser jeg deltar i og tips til dere som ønsker å begynne med denne hobbyen. Er det noe du lurer på er det bare å spørre. Legg igjen en kommentar her så svarer jeg så fort det lar seg gjøre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar